Awaria w Credit Agricole. BLIK nadal nie działa [aktualizacja 10.06.2019, 14.50]

Gigantyczna awaria w banku Credit-Agricole. Usługa płatności BLIK nie działa. Problemy techniczne Credit Agricole rozpoczęły się popołudniu w sobotę, 8.06, na kilka godzin przed planowanymi pracami technicznymi. I choć te miały zakończyć się w niedzielę, 9.06, część usług CA nadal nie działa.

|REKLAMA| |/REKLAMA|

Awaria w Credit-Agricole

Oficjalny komunikat brzmiał następująco:

Drodzy Klienci,
w weekend planujemy przerwę w pracy naszych systemów informatycznych. Uprzejmie prosimy o wykonanie planowanych płatności i przelewów we wcześniejszym terminie.

Serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR oraz płatności internetowe Przelew Online, BLIK będą niedostępne od godz. 22:00 w sobotę (8.06) do godz. 13:00 w niedzielę (9.06). Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku i aplikacji mobilnej jak również zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym.

|REKLAMA|



|/REKLAMA|

Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart – poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.

Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w niedzielę, po godz. 13:00. W czasie tej przerwy nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów.

Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja.

Z góry przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Prace nad systemami informatycznymi są konieczne, byśmy mogli rozwijać nasze serwisy, produkty oraz usługi.

Tymczasem, jak się okazuje, przed godziną 15.00 w poniedziałek, 10 czerwca, w Credit Agricole nie działa:

  • płatność BLIK,
  • logowanie do aplikacji mobilnej (niekiedy się udaje po długim okresie oczekiwania).

Aplikacja mobilna potrafi informować o „braku kont” lub o „pracy w trybie offline”, chociaż połączenie internetowe funkcjonuje normalnie.

Czas, gdy problem Credit-Agricole zostanie rozwiązany, nie jest znany. Na fanpage pojawiają się tylko regularne przeprosiny, ale na tym kończy się komunikacja.

|REKLAMA|



|/REKLAMA|

[Głosów:0    Średnia:0/5]
|REKLAMA| |/REKLAMA|